петък, 9 ноември 2012 г.

Суха цигара

Една суха цигара паля аз...и разсъждавам над живота с насмешка.
Една суха цигара ...и - пляс! - звукът на последната капка надежда.

И пуша, и пея, и в тъмното блея... суха цигара, в сухи ръце.
Трудно дишам, кашлям, подсмърчам - остаряло, болно сърце!

Суха е цигарата в моите ръце. Димът и е остър и парещ.
Сухо е моето бледо лице - с поглед уморен, но нехаещ.


Отдавна някой изтръгна от мен и любов, и хубост, и младост.
Повтарят се безконечно, ден, подир ден - самота, скръб и старост.


Седя си сама, в тъмната стая, дима ме обгръща, пълзи..
Всмуквам жадно таз суха цигара, и се смея с хрипави звуци в гърди...
От смеха ми ехиден, дима се раздвижва, и макар истината да боли - 
всеки може ясно да види, че очите ми са пълни със сълзи.




И 

Няма коментари:

Публикуване на коментар