понеделник, 17 декември 2012 г.

Моята Коледа


Обичам Коледа :)




Прекрасен, топъл празник... един от любимите ми! И от тази любов се раждат купища разнообразни идеи в главата ми, които лесно претворявам в празничната украса у дома. Правя я с голяма любов, а с още повече я споделям и с вас.

Обожаааавам лампичките! Малки, мигащи светлинки, с различен цвят - тооолкова ефирни и красиви,толкова празнични!... Ако можех щях да сложа на всеки прозорец в апартамента, но за нещастие са ми скъпички, та съм се примирила да им се наслаждавам в малки количества :D.


Другата голяма страст са свещите, разбира се :) Няма нищо по-уютно, приятно и топло, от мъждукащата светлина на ароматна свещ. Обичам да купувам големи количества от тях - с най-различни аромати. За сега най-успешно ароматизиращите, на които съм попадала, са свещите от колекциите на "Glade". 


Това е зимната колекция с различни варианти на свещи с ябълка и канела. Разликата е най-вече в чашките, според мен, тъй като съм имала честта да усетя аромата на 3 от тях - напълно идентични са :D.






Френска ванилия  
Зимни плодове
Мляко и шоколад
  Ето още някои от любимите ми аромати. Най-трудно откриваема е последната - с мед и шоколад, но пък сигурно именно за това е и най-ароматната. Мирише толкова вкусно, че ми иде да хвана една лъжичка и да започна да дълбая и да ям........... :D

И последното, което бих искала да добавя към моите "коледни страсти" са плюшените играчки с разни КОЛЕДНИ елементи (ама че как иначе...). Ето за какво говоря всъщност:



Пожелавам ви най-светлите Коледни празници, изпълнени с много любов и красота! Нека всички бъдем добри, обичани и щастливи! Нека си припомним кои са истиските ценности в живота! Нека се научим да се стремим към мечтите си и да ги улавяме :)








Няма коментари:

Публикуване на коментар